Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Ďakujem Vám za čas venovaný tomuto problému a jeho riešenie.
Ďakujem Vám za čas venovaný tomuto problému a jeho riešenie.
|
|
|
|
Napsal: stř 29 čer, 2011 23:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Takže jelikož jsem od majitele objektu nedostal konkrétní odpověď ani po několika přímých dotazech (pokaždé jen obecné fráze) tento objekt byl odstraněn z našich katalogů.
Bohužel toto je první případ kdy majitel objektu opravdu zalhal (většinou se jedná o chybu v komunikaci nebo oboustranné zapříčinění).
Děkuji vám za vaše připomínky a věřím, že příští dovolená v Chorvatsku určitě dopadne líp.
Takže jelikož jsem od majitele objektu nedostal konkrétní odpověď ani po několika přímých dotazech (pokaždé jen obecné fráze) tento [b]objekt byl odstraněn[/b] z našich katalogů.
Bohužel toto je první případ kdy majitel objektu opravdu zalhal (většinou se jedná o chybu v komunikaci nebo oboustranné zapříčinění).
Děkuji vám za vaše připomínky a věřím, že příští dovolená v Chorvatsku určitě dopadne líp.
|
|
|
|
Napsal: úte 18 srp, 2009 21:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Ďakujem za uverejnenie fotiek apartmánu.
Mali sme rezervovaný apartmán 4+2 pre 5 dospelých a jedno 1,5 ročné dieťa.
Ďakujem za uverejnenie fotiek apartmánu.
Mali sme rezervovaný apartmán 4+2 pre 5 dospelých a jedno 1,5 ročné dieťa.
|
|
|
|
Napsal: pon 17 srp, 2009 13:34 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Dobrý den,
nedá mi to a musím reagovat. Před dvěma měsíci jsem zde také popisovala svoji zkušenost s apartmánem Villa Jelena v Duče-Omiš. Myslím si, že nikdo nemá po 14 hodinové cestě na dovolenou sílu na to, aby JEN TAK, bez důvodu opouštěl ubytování, které má zarezervované se zaplacenou zálohou. Pokud se k tomu rozhodne, tak ten důvod mít asi musí, ne? Já si neumím představit, že bychom s našimi třemi dětmi po příjezdu na místo jen tak odjeli hledat jiné ubytování, kdybychom neměli pádný důvod. Majitelka, u které jsme měli být ubytováni, také "přestala rozumět česky", když jsme jí vysvětlovali, proč tam zůstat nemůžeme. A o tu zálohu jsme bohužel přišli. Příště jedeme "na blind", letos jsem se toho bála kvůli dětem, abychom nezůstali bez ubytování, a nakonec jsme stejně hledali jiné .
Dobrý den,
nedá mi to a musím reagovat. Před dvěma měsíci jsem zde také popisovala svoji zkušenost s apartmánem Villa Jelena v Duče-Omiš. Myslím si, že nikdo nemá po 14 hodinové cestě na dovolenou sílu na to, aby JEN TAK, bez důvodu opouštěl ubytování, které má zarezervované se zaplacenou zálohou. Pokud se k tomu rozhodne, tak ten důvod mít asi musí, ne? Já si neumím představit, že bychom s našimi třemi dětmi po příjezdu na místo jen tak odjeli hledat jiné ubytování, kdybychom neměli pádný důvod. Majitelka, u které jsme měli být ubytováni, také "přestala rozumět česky", když jsme jí vysvětlovali, proč tam zůstat nemůžeme. A o tu zálohu jsme bohužel přišli. Příště jedeme "na blind", letos jsem se toho bála kvůli dětem, abychom nezůstali bez ubytování, a nakonec jsme stejně hledali jiné :-).
|
|
|
|
Napsal: pon 17 srp, 2009 11:42 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
paní Kateřino, byl pátek večer - fotky co jste mi poslala přikládám teď - psal jsem že apartmán vypadá normálně právě kvůly tomu že jste sem chtěla abych dal fotky apartmánu, nemá to nic společného s komunikací mezi vámi a majitelem objektu.
Co se týká jednání nechápu čemu nerozumíte, obdržel jsem od vás emailovou komunikaci (která nemusí být pravdivá) a konfrontuji majitele objektu s ní a žádám po něm vysvětlení jak vše probíhalo, proč napsal že je apartmán delux, proč napsal že fotky jsou na webu a zda opravdu vrátil peníze (100 Eur) když vy mi píšete že jste nic nedostala.
Majitel objektu buď neví (nebo dělá že neví) o které hosty se jedná, protože mi píše že byl rezervován jiný menší apartmán 2+2, ale že přišlo 5 lidí a 2 psy, takže nabídnul větší apartmán a že vrátil 100 eur.
Jak vidíte komunikace probíhá, ale není to jednoduché ani rychlé protože lidí nejsou stále online a obzvlášť ne o víkendu, takže teď jsem psal majiteli objektu aby si ujasnili o které hosty se jedná a odpověděl mi konkrétně na stížnost ohledně fotek a "delux".
Přílohy: |
7.jpg [ 33.71 KiB | Zobrazeno 83731 krát ]
|
6.jpg [ 30.06 KiB | Zobrazeno 83731 krát ]
|
5.jpg [ 30.75 KiB | Zobrazeno 83731 krát ]
|
4.jpg [ 28.27 KiB | Zobrazeno 83731 krát ]
|
3.jpg [ 25.93 KiB | Zobrazeno 83731 krát ]
|
2.jpg [ 23.59 KiB | Zobrazeno 83731 krát ]
|
1.jpg [ 24.25 KiB | Zobrazeno 83731 krát ]
|
paní Kateřino, byl pátek večer - fotky co jste mi poslala přikládám teď - psal jsem že apartmán vypadá normálně právě kvůly tomu že jste sem chtěla abych dal fotky apartmánu, nemá to nic společného s komunikací mezi vámi a majitelem objektu.
Co se týká jednání nechápu čemu nerozumíte, obdržel jsem od vás emailovou komunikaci (která nemusí být pravdivá) a konfrontuji majitele objektu s ní a žádám po něm vysvětlení jak vše probíhalo, proč napsal že je apartmán delux, proč napsal že fotky jsou na webu a zda opravdu vrátil peníze (100 Eur) když vy mi píšete že jste nic nedostala.
Majitel objektu buď neví (nebo dělá že neví) o které hosty se jedná, protože mi píše že byl rezervován jiný menší apartmán 2+2, ale že přišlo 5 lidí a 2 psy, takže nabídnul větší apartmán a že vrátil 100 eur.
Jak vidíte komunikace probíhá, ale není to jednoduché ani rychlé protože lidí nejsou stále online a obzvlášť ne o víkendu, takže teď jsem psal majiteli objektu aby si ujasnili o které hosty se jedná a odpověděl mi konkrétně na stížnost ohledně fotek a "delux".
|
|
|
|
Napsal: ned 16 srp, 2009 17:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Pre admin : prepáčte, ale vôbec nerozumiem Vášmu jednaniu.
V piatok napíšete, že sem dáte za chvilku foto apartmánu 4+2, ktoré som Vám poslala a do dnešného dňa tu nie sú ( alebo ich neviem nájsť ?)
Stále mi tu píšete, že apartmán vyzerá docela normálne - až na tu kuchyňku. Ale jasne som Vám dokázala e-mailom, že som žiadala majiteľa o foto apartmánu a ten foto odmietol poslať, so stanoviskom, že všetky foto sú na internete. To značí, že všetky apartmány by mali vyzerať rovnako - a vlastne nás oklamal.
Snáď mi nechcete povedať, že keby ste si išli napr. kupovať dom v Chorvátsku, rozhodovali ste sa na základe foto domu na internete, ktoré pôjdete pozrieť a na mieste by ste našli taký rozdiel ako my - na foto nová dlažba, plávajúca podlaha, veľké okná, nový nábytok, sprchovací kút atď. a v skutočnosti stará dlažba s gumou, malé okná, starý nábytok, stará vaňa, tak by ste sa vôbec necítili oklamaný a nepomysleli by ste si, že keby ste to boli videli na foto, tak tam vôbec necestujete - neviem, či ste ma už pochopili...
Takže stále nerozumiem, o čom komunikujete s majiteľom a prečo ste k tomu zaujali takéto stanovisko? Veď na Vašej stránke máte pravdivo informovať zákazníkov o možnosti ubytovania. A keď Vám zákazník napíše zlú skúsenosť, dokonca priloží foto, tak tu stále o tom špekulujete a presviedčate ma, že som vlastne klamár a majiteľ objektu je bez úhony.
Myslím, že úplne najjednoduchšie by bolo uviesť do dodatočných informácii, že apartmán 4+2 nie je rekonštruovaný, je vybavený starým zariadením a kuchyňka nie je vhodná na dennú prípravu teplého jedla.
Pre admin : prepáčte, ale vôbec nerozumiem Vášmu jednaniu.
V piatok napíšete, že sem dáte za chvilku foto apartmánu 4+2, ktoré som Vám poslala a do dnešného dňa tu nie sú ( alebo ich neviem nájsť ?)
Stále mi tu píšete, že apartmán vyzerá docela normálne - až na tu kuchyňku. Ale jasne som Vám dokázala e-mailom, že som žiadala majiteľa o foto apartmánu a ten foto odmietol poslať, so stanoviskom, že všetky foto sú na internete. To značí, že všetky apartmány by mali vyzerať rovnako - a vlastne nás oklamal.
Snáď mi nechcete povedať, že keby ste si išli napr. kupovať dom v Chorvátsku, rozhodovali ste sa na základe foto domu na internete, ktoré pôjdete pozrieť a na mieste by ste našli taký rozdiel ako my - na foto nová dlažba, plávajúca podlaha, veľké okná, nový nábytok, sprchovací kút atď. a v skutočnosti stará dlažba s gumou, malé okná, starý nábytok, stará vaňa, tak by ste sa vôbec necítili oklamaný a nepomysleli by ste si, že keby ste to boli videli na foto, tak tam vôbec necestujete - neviem, či ste ma už pochopili...
Takže stále nerozumiem, o čom komunikujete s majiteľom a prečo ste k tomu zaujali takéto stanovisko? Veď na Vašej stránke máte pravdivo informovať zákazníkov o možnosti ubytovania. A keď Vám zákazník napíše zlú skúsenosť, dokonca priloží foto, tak tu stále o tom špekulujete a presviedčate ma, že som vlastne klamár a majiteľ objektu je bez úhony.
Myslím, že úplne najjednoduchšie by bolo uviesť do dodatočných informácii, že apartmán 4+2 nie je rekonštruovaný, je vybavený starým zariadením a kuchyňka nie je vhodná na dennú prípravu teplého jedla.
|
|
|
|
Napsal: ned 16 srp, 2009 11:07 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Majiteľ nám žiadne peniaze nevrátil, veď keby áno, tak sa tu predsa takto nerozpisujem.
A ešte tak pre zaujímavosť - koľko tých peňazí nám vrátil ?
Myslím, že toto by mohol potvrdiť aj p. Martin Kubáň, ktorý chcel tiež zálohu naspäť, nechcel sa tam ubytovať a majiteľ mu tiež odmietol vrátiť zálohu. Ak je to on, tak aj videl náš apartmán a viď nižšie píše, že sťažnosť na uvedený apartmán je oprávnená.
Majiteľ nám žiadne peniaze nevrátil, veď keby áno, tak sa tu predsa takto nerozpisujem.
A ešte tak pre zaujímavosť - koľko tých peňazí nám vrátil ?
Myslím, že toto by mohol potvrdiť aj p. Martin Kubáň, ktorý chcel tiež zálohu naspäť, nechcel sa tam ubytovať a majiteľ mu tiež odmietol vrátiť zálohu. Ak je to on, tak aj videl náš apartmán a viď nižšie píše, že sťažnosť na uvedený apartmán je oprávnená.
|
|
|
|
Napsal: pát 14 srp, 2009 22:35 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Dobry den, komunikace mezi nami a majitelem bude i nadale probihat, pripadny vysledek sem urcite dam. Majitel tedy jeste psal ze nejake penize vam vratil, ale to kdyztak preposlu emailem.
Fotky apartmanu 4+2 sem dam za chvilku, ale jak rikam ten apartman vypada docela normalne (jen ta kuchynka je spatne vyresena)
Dobry den, komunikace mezi nami a majitelem bude i nadale probihat, pripadny vysledek sem urcite dam. Majitel tedy jeste psal ze nejake penize vam vratil, ale to kdyztak preposlu emailem.
Fotky apartmanu 4+2 sem dam za chvilku, ale jak rikam ten apartman vypada docela normalne (jen ta kuchynka je spatne vyresena)
|
|
|
|
Napsal: pát 14 srp, 2009 21:34 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Žiadosť o foto a odpoveď majiteľa vám opätovne posielam a je to v komunikácii farebne vyznačené.
A ešte k predstave de - lux apartmánu. Pokiaľ by apartmán zodpovedal foto na internete, nemám žiadne výhrady. Avšak v žiadnom prípade si nepredstavujem de lux s mini kuchyňkou vlastne v kúpeľni s WC, bez teplej vody s dvojplatničkou a mini chladničkou, ktorá ani poriadne nechladila.
Vidím ale, že naša komunikácia nikam nevedie, mám ale jednu prosbu. Bolo by možné - a z Vašej strany určite - už som tu foto videla, pridať sem foto z každej miestnosti apartmánu 4+2 ( hlavne z kuchyňky s kúpelňou), pretože majiteľ podľa môjho názoru takéto foto nikomu nepošle. A aspoň tí, ktorí by mali záujem o tento apartmán a čítajú toto fórum uvidia, ako to tam v skutočnosti vyzerá a podľa toho sa rozhodnú, či si tam dovolenkový pobyt zajednajú a za akú sumu.
Myslím si, že to nie je nič nereálne a nikomu a hlavne majiteľovi s dlhoročnými skúsenosťami bez problémov naozaj neublížia.
Žiadosť o foto a odpoveď majiteľa vám opätovne posielam a je to v komunikácii farebne vyznačené.
A ešte k predstave de - lux apartmánu. Pokiaľ by apartmán zodpovedal foto na internete, nemám žiadne výhrady. Avšak v žiadnom prípade si nepredstavujem de lux s mini kuchyňkou vlastne v kúpeľni s WC, bez teplej vody s dvojplatničkou a mini chladničkou, ktorá ani poriadne nechladila.
Vidím ale, že naša komunikácia nikam nevedie, mám ale jednu prosbu. Bolo by možné - a z Vašej strany určite - už som tu foto videla, pridať sem foto z každej miestnosti apartmánu 4+2 ( hlavne z kuchyňky s kúpelňou), pretože majiteľ podľa môjho názoru takéto foto nikomu nepošle. A aspoň tí, ktorí by mali záujem o tento apartmán a čítajú toto fórum uvidia, ako to tam v skutočnosti vyzerá a podľa toho sa rozhodnú, či si tam dovolenkový pobyt zajednajú a za akú sumu.
Myslím si, že to nie je nič nereálne a nikomu a hlavne majiteľovi s dlhoročnými skúsenosťami bez problémov naozaj neublížia.
|
|
|
|
Napsal: pát 14 srp, 2009 20:49 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
díky za emailovou komunikaci, jak vidíte veškeré stížnosti se snažíme nějak řešit ikdyž poskytujeme jen katalog s přímou komunikací mezi majiteli a hosty.
Díky emailům aspoň vím přesně o co šlo a můžeme dále jednat s majitelem objektu - vidím, že majitel opravdu psal že apartmán je deluxe (je samožřejmě otázka co si kdo pod tím představuje), jinak popsané vybavení v apartmáně bylo jak vidím podle fotek, (v emailu nevidím žádost o fotky apartmánu) takže problém je vlastně jen to "deluxe", takže uvidím co nám majitel ještě odepíše.
Nikoho nepodporujeme, náš cíl je aby hosté na našem katalogu našli odpovídající ubytování a nedocházelo k nějakým finančním zpronevěrám což se nikdy také nestalo.
Ostatní špatné zkušenosti jdou většinou na vrub komunikaci mezi lidmi a bohužel občas se stávají stejně jako všude jinde a v každém oboru kde jde o lidi.
díky za emailovou komunikaci, jak vidíte veškeré stížnosti se snažíme nějak řešit ikdyž poskytujeme jen katalog s přímou komunikací mezi majiteli a hosty.
Díky emailům aspoň vím přesně o co šlo a můžeme dále jednat s majitelem objektu - vidím, že majitel opravdu psal že apartmán je deluxe (je samožřejmě otázka co si kdo pod tím představuje), jinak popsané vybavení v apartmáně bylo jak vidím podle fotek, (v emailu nevidím žádost o fotky apartmánu) takže problém je vlastně jen to "deluxe", takže uvidím co nám majitel ještě odepíše.
Nikoho nepodporujeme, náš cíl je aby hosté na našem katalogu našli odpovídající ubytování a nedocházelo k nějakým finančním zpronevěrám což se nikdy také nestalo.
Ostatní špatné zkušenosti jdou většinou na vrub komunikaci mezi lidmi a bohužel občas se stávají stejně jako všude jinde a v každém oboru kde jde o lidi.
|
|
|
|
Napsal: pát 14 srp, 2009 19:57 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Fotky som od majiteľa žiadala, ale odpoveď bola, že všetky foto sú na internete.
Toto je náš dotaz :
Je mozne poslat foto konkretne tohto apartmanu? Rad bych videl jako jsou rozdeleni pokoje, ktere z nich su oddelene dverami (doors) a ktere jsou spojene a zajimalo by me kolikate je to patro (floor).
A toto je odpoveď majiteľa :
nemamo fotki,sve fotki su na webu.apartman je na 3 floor,pokoji su oddelene dverami!!
Inak ani sa nečudujem, že tie foto neposlal, pretože ak by ich poslal, tak sa tam určite neubytujeme.
Ale prepáčte, chyba naozaj nebola v našej komunikácii, ale v tom, že majiteľ objektu vedome hmlil skutočnosti, aby rezervoval apartmán a za vyššiu cenu. Takéto skúsenosti s týmto majiteľom nám potvrdili viacerí majitelia apartmánov v konkrétnej dedine. Nie je to žiadna chyba, ale vedomé okrádanie zákazníkov, ktorí keď prídu na miesto a predtým zaplatili zálohu, tak už väčšinou neodídu.
A vy vlastne týmto stanoviskom podporujete majiteľa. Veď predsa nie je možné uverejniť na internete foto najlepšieho apartmánu, potom tvrdiť, že apartmán je de lux a potom zhrozenému zákazníkovi povedať, že čo by chcel, veď doma to má isto horšie.
Apartmán vyzerá síce štandartne - okrem varenia v záchode, ale určite to nie je de - lux, ako nám písal majiteľ a ani jeho cena 70 eur na noc nezodpovedala jeho vzhľadu. Za toto by som sa určite s majiteľom nedohodla na takej cene, ako sme sa dohodli.
Do e-mailu Vám ešte preposielam e-mailovú komunikáciu s majiteľom objektu a ďakujem za Vaše stanovisko. Ale všade, kde sa dá, budem túto skutočnosť prezentovať.
Fotky som od majiteľa žiadala, ale odpoveď bola, že všetky foto sú na internete.
Toto je náš dotaz :
Je mozne poslat foto konkretne tohto apartmanu? Rad bych videl jako jsou rozdeleni pokoje, ktere z nich su oddelene dverami (doors) a ktere jsou spojene a zajimalo by me kolikate je to patro (floor).
A toto je odpoveď majiteľa :
nemamo fotki,sve fotki su na webu.apartman je na 3 floor,pokoji su oddelene dverami!!
Inak ani sa nečudujem, že tie foto neposlal, pretože ak by ich poslal, tak sa tam určite neubytujeme.
Ale prepáčte, chyba naozaj nebola v našej komunikácii, ale v tom, že majiteľ objektu vedome hmlil skutočnosti, aby rezervoval apartmán a za vyššiu cenu. Takéto skúsenosti s týmto majiteľom nám potvrdili viacerí majitelia apartmánov v konkrétnej dedine. Nie je to žiadna chyba, ale vedomé okrádanie zákazníkov, ktorí keď prídu na miesto a predtým zaplatili zálohu, tak už väčšinou neodídu.
A vy vlastne týmto stanoviskom podporujete majiteľa. Veď predsa nie je možné uverejniť na internete foto najlepšieho apartmánu, potom tvrdiť, že apartmán je de lux a potom zhrozenému zákazníkovi povedať, že čo by chcel, veď doma to má isto horšie.
Apartmán vyzerá síce štandartne - okrem varenia v záchode, ale určite to nie je de - lux, ako nám písal majiteľ a ani jeho cena 70 eur na noc nezodpovedala jeho vzhľadu. Za toto by som sa určite s majiteľom nedohodla na takej cene, ako sme sa dohodli.
Do e-mailu Vám ešte preposielam e-mailovú komunikáciu s majiteľom objektu a ďakujem za Vaše stanovisko. Ale všade, kde sa dá, budem túto skutočnosť prezentovať.
|
|
|
|
Napsal: pát 14 srp, 2009 17:32 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Dobry den, trvalo to dyl (nezapomneli jsme) ale odpoved od majitele jsme obdrzeli. Majitel ve strucnosti samozrejme tvrdi ze ma dlouholete zkusenosti v turistice bez problemu, ze vam vysvetlil kde budete ubytovani a nevidi zadny problem.
Bohuzel zde opet dochazi k chybe v komunikaci.
Podle fotek apartmanu 4+2 vypada tento docela standardne (krome kuchynky to je pravda).
Na prezentaci tohoto objektu je ale vse uvedene tak jak je i ve skutecnosti, neni tam zadna "lez", jedine co tam chybi je zminka o silnici pred domem ktera je tam ted pridana (na fotce domu jsou vsak videt svodidla).
Na strance prezentace nemohou byt fotky vsech apartmanu kdyz v dome jich je nekolik (zde 4), takze je treba si vzdy vyzadat fotky apartmanu ve kterem budu ubytovani a dalsi informace ktere jsou pro mne podstatne.
Dobry den, trvalo to dyl (nezapomneli jsme) ale odpoved od majitele jsme obdrzeli. Majitel ve strucnosti samozrejme tvrdi ze ma dlouholete zkusenosti v turistice bez problemu, ze vam vysvetlil kde budete ubytovani a nevidi zadny problem.
Bohuzel zde opet dochazi k chybe v komunikaci.
Podle fotek apartmanu 4+2 vypada tento docela standardne (krome kuchynky to je pravda).
Na prezentaci tohoto objektu je ale vse uvedene tak jak je i ve skutecnosti, neni tam zadna "lez", jedine co tam chybi je zminka o silnici pred domem ktera je tam ted pridana (na fotce domu jsou vsak videt svodidla).
Na strance prezentace nemohou byt fotky vsech apartmanu kdyz v dome jich je nekolik (zde 4), takze je treba si vzdy vyzadat fotky apartmanu ve kterem budu ubytovani a dalsi informace ktere jsou pro mne podstatne.
|
|
|
|
Napsal: pát 14 srp, 2009 15:30 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Špatná zkušenost |
|
|
Dobrý den ,můžu potvrdit že stížnost na uvedený apartmán je oprávněná .
V apartmánu 2 jsem byl ubytován společně s manželkou a dcerou . V zařízení bylo jedno dvoulůžko a jako přistýlka spartakiádní lehátko ,které ovšem nebylo možné z nedostatku místa v pokoji použít.
Také nebyl aktivní wifi internet ,což byl s mého pohledu dost výrazný nedostatek .
V žádnem případě místo nedoporučuji pro rodinu s dětmi z důvodu nemožnosti přejít přímo sousedící magistrálu .
Doporučuji adminovi tyto apartmány vyřadit z nabídky .
Dobrý den ,můžu potvrdit že stížnost na uvedený apartmán je oprávněná .
V apartmánu 2 jsem byl ubytován společně s manželkou a dcerou . V zařízení bylo jedno dvoulůžko a jako přistýlka spartakiádní lehátko ,které ovšem nebylo možné z nedostatku místa v pokoji použít.
Také nebyl aktivní wifi internet ,což byl s mého pohledu dost výrazný nedostatek .
V žádnem případě místo nedoporučuji pro rodinu s dětmi z důvodu nemožnosti přejít přímo sousedící magistrálu .
Doporučuji adminovi tyto apartmány vyřadit z nabídky .
|
|
|
|
Napsal: úte 11 srp, 2009 14:30 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Pozor na Apartmani Tomić - Sumpetar !!! |
|
|
Obdržali ste prosím už nejaké stanovisko od majiteľa objektu ? Od útorka je to už pomerne dlho.
Obdržali ste prosím už nejaké stanovisko od majiteľa objektu ? Od útorka je to už pomerne dlho.
|
|
|
|
Napsal: sob 08 srp, 2009 11:47 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
|
|
|
Zaslala som Vám do e-mailu požadované info a priložila som foto predmetného apartmánu na porovnanie s fotom uvedeným na Vašich stránkach.
Ďakujem za prejavený záujem
Zaslala som Vám do e-mailu požadované info a priložila som foto predmetného apartmánu na porovnanie s fotom uvedeným na Vašich stránkach.
Ďakujem za prejavený záujem
|
|
|
|
Napsal: úte 04 srp, 2009 21:33 |
|
|
|
|