Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Potvrzení rezervace |
|
|
Perfektní ! Věříme, že budete na Istrii spokojeni, sami tam jezdíme už pár let a každopádně si udělejte pár výletů např. Rovinj, Pula, Brijuni atd.
Perfektní ! Věříme, že budete na Istrii spokojeni, sami tam jezdíme už pár let a každopádně si udělejte pár výletů např. Rovinj, Pula, Brijuni atd. :-)
|
|
|
|
Napsal: čtv 25 úno, 2016 20:15 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Potvrzení rezervace |
|
|
Dobrý večer,
reakce byla velice rychlá, již se majitel ozval a potvrdil přijetí zálohy a rezervaci. Moc děkuji za pomoc. Pomocí Vašeho serveru, jedeme do Chorvatska již po páté a zatím jsme nikdy nebyli zklamáni. Tohle byla poprvé, co se něco zadrhlo. Tak snad se nám bude na Istrii líbit, tam jedeme poprvé, děkuji
Katka Mašková
Dobrý večer,
reakce byla velice rychlá, již se majitel ozval a potvrdil přijetí zálohy a rezervaci. Moc děkuji za pomoc. Pomocí Vašeho serveru, jedeme do Chorvatska již po páté a zatím jsme nikdy nebyli zklamáni. Tohle byla poprvé, co se něco zadrhlo. Tak snad se nám bude na Istrii líbit, tam jedeme poprvé, děkuji
Katka Mašková
|
|
|
|
Napsal: čtv 25 úno, 2016 20:02 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Potvrzení rezervace |
|
|
Velice děkuji Katka Masková
Velice děkuji :wink: Katka Masková
|
|
|
|
Napsal: čtv 25 úno, 2016 18:35 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Potvrzení rezervace |
|
|
Dobrý den,
děkujeme za kontakt, kontaktovali jsme nyni majitele ohledne Vasi rezervace a ten by se Vam mel v nejblizsi dobe ozvat.
Dobrý den,
děkujeme za kontakt, kontaktovali jsme nyni majitele ohledne Vasi rezervace a ten by se Vam mel v nejblizsi dobe ozvat.
|
|
|
|
Napsal: čtv 25 úno, 2016 17:38 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Potvrzení rezervace |
|
|
Dobrý den, je mi líto, ale dosud žádná odpověď od majitele apartmánu. Dnes jsem znovu zaslala e-mail s dotazem, zda již obdrželi zálohu... Děkuji Katka Mašková
Dobrý den, je mi líto, ale dosud žádná odpověď od majitele apartmánu. :( Dnes jsem znovu zaslala e-mail s dotazem, zda již obdrželi zálohu... :oops: Děkuji Katka Mašková
|
|
|
|
Napsal: čtv 25 úno, 2016 16:46 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Potvrzení rezervace |
|
|
Dobrý den,
děkujeme za kontakt, určitě nemusíte mít žádné obavy, platba v závislosti na Vaší bance a bance příjemce může běžně trvat 3-5 pracovních dní navíc pokud jsou majitelé starší, tak často nemají internetové bankovnictví a tedy vždy musí dojít do banky zjistit jestli platba už přišla. Každopádně tento objekt je v našem objektu již 4 bezproblémové roky a za více než deset let fungování našeho katalogu se nestalo, že by došlo ke zpronevěření zaslané platby. Zkuste tedy chvíli vydržet
Přejeme příjemnou dovolenou
Dobrý den,
děkujeme za kontakt, určitě nemusíte mít žádné obavy, platba v závislosti na Vaší bance a bance příjemce může běžně trvat 3-5 pracovních dní navíc pokud jsou majitelé starší, tak často nemají internetové bankovnictví a tedy vždy musí dojít do banky zjistit jestli platba už přišla. Každopádně tento objekt je v našem objektu již 4 bezproblémové roky a za více než deset let fungování našeho katalogu se nestalo, že by došlo ke zpronevěření zaslané platby. Zkuste tedy chvíli vydržet
Přejeme příjemnou dovolenou
|
|
|
|
Napsal: pát 19 úno, 2016 10:49 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Potvrzení rezervace |
|
|
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem o potvrzení rezervace po zaslání zálohy na účet majitele pro apartmán: http://www.ubytovanivchorvatsku.cz/medu ... mani-roza/ . Komunikace a dohoda o zamluvení byla celkem rychlá z naší i druhé strany. V neděli 14.2.2016 od nás odešla z účtu záloha 140 EUR a od té doby na e-maily majitelé nereagují. Zaslala jsem jim potvrzení z banky o platbě a e-mail se žádostí o potvrzení přijetí platby apartmánu a zamluvení rezervace . Prosím o informace jak postupovat. Moc děkuji Katka Mašková
Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem o potvrzení rezervace po zaslání zálohy na účet majitele pro apartmán: http://www.ubytovanivchorvatsku.cz/medulin/apartmani-roza/ . Komunikace a dohoda o zamluvení byla celkem rychlá z naší i druhé strany. V neděli 14.2.2016 od nás odešla z účtu záloha 140 EUR a od té doby na e-maily majitelé nereagují. Zaslala jsem jim potvrzení z banky o platbě a e-mail se žádostí o potvrzení přijetí platby apartmánu a zamluvení rezervace :( . Prosím o informace jak postupovat. Moc děkuji Katka Mašková
|
|
|
|
Napsal: pát 19 úno, 2016 10:21 |
|
|
|
|