Dobrý den, Mám neblahou zkušenost s ubytováním Ivan Aleric Makarska. V květnu jsem přes Vaše stránky dala dotaz na majitele, jestli má volny apartmán od 8.8.2015 do 18.8.2015, odpověď přišla, že ano a proběhla rezervace se záloho 30%.Vše vypadalo v pořádku. Týden přes odjezdem jsem na mail, přes který probíhala komunikace napsala dotaz, zda je všechno v pořádku,zda můžeme přijet, přišla odpověď, že ano. Do teto chvile jsem žila v tom, že komunikují přímo s majitelem apartmánu. Po příjezdu do Chorvatska nám majitel sdělil,že on s námi ne komunikoval, ma jiny mail, že to byla nejaka paní,která mu přinesla mnou zaslanou zálohu,ze které si odečetla 10% provize.Navíc spletla termín příjezdu o měsíc- udajne jsme měli přijet 7.7,majiteli pak nalhala, že jsem mela úmrtí v rodině a přijedu s rodinou až 8.8. Už 2 dny se tu s majitelem hádáme,protože po nás chce uhradit 120 Euro za noc 7.7. Na stránkách se uvádí,že komunikujeme přímo s majitelem,což v tomto případě pravda není a my tedy nemáme možnost s někým komunikovat a resit danou situaci. Pomůžete nám nějak? Pro klidnou situaci jsem byla nucena částku uhradit. Nelíbí se mi to a dobrou reklamu Vam asi neudělám . K.Vacková
Dobrý den, Mám neblahou zkušenost s ubytováním Ivan Aleric Makarska. V květnu jsem přes Vaše stránky dala dotaz na majitele, jestli má volny apartmán od 8.8.2015 do 18.8.2015, odpověď přišla, že ano a proběhla rezervace se záloho 30%.Vše vypadalo v pořádku. Týden přes odjezdem jsem na mail, přes který probíhala komunikace napsala dotaz, zda je všechno v pořádku,zda můžeme přijet, přišla odpověď, že ano. Do teto chvile jsem žila v tom, že komunikují přímo s majitelem apartmánu. Po příjezdu do Chorvatska nám majitel sdělil,že on s námi ne komunikoval, ma jiny mail, že to byla nejaka paní,která mu přinesla mnou zaslanou zálohu,ze které si odečetla 10% provize.Navíc spletla termín příjezdu o měsíc- udajne jsme měli přijet 7.7,majiteli pak nalhala, že jsem mela úmrtí v rodině a přijedu s rodinou až 8.8. Už 2 dny se tu s majitelem hádáme,protože po nás chce uhradit 120 Euro za noc 7.7. Na stránkách se uvádí,že komunikujeme přímo s majitelem,což v tomto případě pravda není a my tedy nemáme možnost s někým komunikovat a resit danou situaci. Pomůžete nám nějak? Pro klidnou situaci jsem byla nucena částku uhradit. Nelíbí se mi to a dobrou reklamu Vam asi neudělám . K.Vacková
|