by Admin » Thu 26 Jul, 2007 11:35
Dobrý den, bohužel nemohu reagovat na komunikativní (ne)schopnost tohoto pána, ale mohu Vám napsat jak je to ve většině případů se zálohou.
(Jinak tento objekt je v našem katalogu od roku 2004 a zatím jsme neobdrželi žádnou stížnost)
Většina majitelů objektů vyžaduje zálohu (cca 10-50% z celkové ceny), aby si byli jisti že host přijede. Pokud nepřijedete či nemůžete přijet záloha ve většině případů propadá a je jen na vůly majitele objektu zda hostu například tuto zálohu neuzná jako zálohu ubytování v příštím roce. Ještě jsem se nesetkal s případem, že by záloha byla vrácena. Takto to funguje i například u největší cestovní agentury Adriatica zprostředkovájící ubytování v Chorvatsku a zálohu vracejí jen v případě úmrtí v rodině či při živelné katastrofě.
Dobrý den, bohužel nemohu reagovat na komunikativní (ne)schopnost tohoto pána, ale mohu Vám napsat jak je to ve většině případů se zálohou.
(Jinak tento objekt je v našem katalogu od roku 2004 a zatím jsme neobdrželi žádnou stížnost)
Většina majitelů objektů vyžaduje zálohu (cca 10-50% z celkové ceny), aby si byli jisti že host přijede. Pokud nepřijedete či nemůžete přijet záloha ve většině případů propadá a je jen na vůly majitele objektu zda hostu například tuto zálohu neuzná jako zálohu ubytování v příštím roce. Ještě jsem se nesetkal s případem, že by záloha byla vrácena. Takto to funguje i například u největší cestovní agentury Adriatica zprostředkovájící ubytování v Chorvatsku a zálohu vracejí jen v případě úmrtí v rodině či při živelné katastrofě.