Obchodní a všeobecné podmínky ONLINE UBYTOVANIvCHORVATSKU.cz
![]() |
Informace pro zákazníky ONLINE sekce | |
|
||
provozovatel stránek: | ||
Debant, s. r. o., Ruská 30/139, 41703 Dubí, Česká republika Tel.: +420 417 533 913 , Fax: +420 417 533 914 , ICQ: 26921877 online.UBYTOVANIvCHORVATSKU.cz , online@ubytovanivchorvatsku.cz IČO: 45791163 , DIČ: CZ45791163 společnost zapsána u Městského soudu v Ústí nad Labem, spis zn. C.15419 |
Všeobecné a obchodní podmínky
Činnost cestovní agentury UBYTOVANIvCHORVATSKU.cz (dále jen CA) zastupované společností DEBANT, s.r.o. je založena zásadně na internetové nabídce pobytů. V činnosti se opírá o chorvatské partnery se kterými má řádnou smlouvu a o vzájemně ověřenou důvěru. Každý objekt jsme osobně prohlédly a obrazový, textový i video materiál jsme pořizovali sami. Vše je tudíž podloženo osobním poznáním a přesvědčením, že ten, kdo si v nabízené oblasti vybere místo pro svůj pobyt, bude spokojen a bude se sem rád vracet. To je i náš hlavní záměr.I. Vznik smluvního vztahu
1. Smluvní vztah mezi CA a zákazníkem vzniká podáním závazné objednávky na zajištění pobytu a zaplacením sjednané zálohy.
2. Vzhledem k výhradně internetové nabídce služeb CA se smluvní strany dohodly o přípustnosti zaslání a schválení objednávky prostřednictvím elektronické cesty nebo faxem. Taková objednávka se posuzuje, jakoby byla podána a schválena osobně. Uskutečněním závazné rezervace host zároveň stvrzuje zaškrtnutím příslušného políčka, že je obeznámen s těmito Všeobecnými podmínkami poskytování služeb ubytování a že je akceptuje jako celek. Z toho plyne, že se všechno, co je uvedeno v těchto Všeobecných podmínkách stává právním závazkem jak pro hosta, tak pro CA.
II. Rezervace a platba
1. Cestovní agentura zajistí nezávaznou rezervaci zákazníkova pobytu po dobu 24 hodin, není-li dohodnuto jinak. Termíny pro platbu zálohy nebo doplatku jsou pro zákazníka závazné a CA není odpovědna za následky zpožděné platby. CA je v tomto případě oprávněna rezervaci jednostranně zrušit, a to i bez oznámení zákazníkovi a bez náhrady ze strany zákazníka vůči CA.
2. Za rezervaci ubytování je nutné zaplatit zálohu, v závislosti na zvoleném modelu placení, a zbytek ceny za ubytování je zákazník povinen zaplatit u majitele objektu v den příjezdu do ubytovací jednotky, pokud není sjednáno jinak.
3. Pobytová taxa, předepsaná Zákonem Republiky Chorvatsko o pobytové taxe, obnáší cca 1 Eur na dospělou osobu a den. Mládež od 12. do 18. narozenin má na uvedenou částku 50% slevu, děti do 12. narozenin pobytovou taxu neplatí. Konkrétní výše pobytové taxy za určitou rezervaci závisí na místě a termínu pobytu a platí se zároveň se zbytkem platby za ubytování na místě. Na všech kalkulacích za rezervaci bude uveden obnos bez pobytové taxy.
4. Cena ubytování je vyjádřena v Eurech za den. V případě apartmánů za celou ubytovací jednotku a v případě pokojů za jedno lůžko. Cena ubytování v sobě zahrnuje pouze službu přenocování. Ostatní a zvláštní služby je nutné si vyžádat přímo na místě.
5. Pokud do rezervované ubytovací jednotky přijede více osob než to bylo napsáno v poukazu (voucheru), poskytovatel služeb má právo odmítnout ubytování předem nepřihlášeným osobám.
6. CA je po zaplacení zálohy povinna vydat zákazníkovi poukaz k pobytu (voucher) s uvedením místa a adresy pobytu nebo adresy chorvatského partnera, který jej na místo pobytu doprovodí.
III. Práva CA na změny a storna
CA si ponechává právo na změnu rezervace v případě, že dojde k mimořádným okolnostem, které nelze předvídat, jimž se nelze vyhnout, ani se nedají změnit a v případě vyšší moci. CA se bude snažit takovéto případy řešit poskytnutím adekvátního náhradního ubytování. V případě, že výměna zaplaceného ubytování za náhradní není možná, CA si ponechává právo na výpověď rezervace s tím, že o tom předem zpraví hosta, a to nejméně 7 dní před začátkem užívání této služby a že hostu zaručuje vrácení celého jím zaplaceného obnosu.
IV. Práva hosta na změny a storna
Pokud chce host změnit nebo zrušit rezervaci, která byla vykonána na základě jeho požadavku, musí to vykonat písemně (e-mailem, poštou, nebo faxem). Za změnu se považuje změna počtu osob, data nástupu do ubytovací jednotky a/nebo data ukončení užívání služby a to nejpozději do 21 dnů před začátkem užívání služby ubytování. Za každou změnu, pokud bude možné jí vykonat, budou hostu naúčtovány výdaje, spojené se změnou ve výši 500 CZK za každou změnu. V případě, že změna rezervace není možná a že se host kvůli tomu vzdá potvrzené rezervace, budou platit níže uvedené podmínky zrušení rezervace. Změna ubytovací jednotky a každá změna do 30 dnů před nástupem do ubytovací jednotky a v během užívání rezervace bude považována za storno rezervace.
V případě zrušení pevně potvrzené rezervace ubytování v soukromí je datum písemného zrušení základem propočtu výdajů spojených se zrušením, a to:
Pokud se host do jím rezervované ubytovací jednotky nedostaví do půlnoci v den začátku užívání služeb ubytování a neozval se CA nebo poskytovateli služeb, rezervace je považována za zrušenou a výdaje spojené se stornem rezervace započítají se podle výše uvedených pravidel. Zákazník je povinen uhradit cestovní agentuře stornopoplatek i v případech tzv. závažných důvodů na jeho straně (úmrtí v rodině, nemoc atp.). Pro tento účel se zákazníkovi doporučuje sjednání připojištění cesty a pobytu v zahraničí a pojištění nákladů souvisejících se zrušením cesty u některé z českých pojišťoven. Najde-li host, který zrušil zájezd, nového uživatele téže rezervace, CA mu započítá pouze skutečné výdaje, vzniklé záměnou.
V. Závazky CA
Povinností CA je péče o vykonání služeb jakož i o výběru vykonavatele služeb a péče o práva a zájmy hosta v souladu s dobrými zvyklostmi, které jsou obvyklé v oblasti turistického ruchu. CA vykoná všechny své uvedené závazky v úplnosti a popsaným způsobem, kromě v mimořádných okolnostech, kdy bude postupovat tak, jak je to uvedeno v bodě III.
VI. Závazky hosta
Host je povinen vlastnit platné cestovní doklady, respektovat celní a devizové předpisy státu, ve kterém je turistické středisko, v němž bude pobývat. Dodržovat domovní řád v ubytovacích objektech a spolupracovat s vykonavateli služeb s dobrými záměry, při příležitosti příjezdu do letoviska poskytovateli služeb předat dokument o zaplacené službě (poukaz - voucher, který obdržel poštou nebo mailem). Host je povinen prověřit, jestli potřebuje vízum ke vstupu do státu, ve kterém je turistické středisko, v němž bude pobývat, nebo do sousedních zemí V případech nerespektování těchto závazků uhradí host výdaje a zodpovídá za vzniklé škody. Potvrzením rezervace se host zavazuje, že v případě, když způsobí jakoukoli škodu, zaplatí veškerou způsobenou škodu přímo na místě poskytovateli služeb.
VII. Vyřizování námitek
1. Dojde-li za pobytu hosta ve sjednaném místě k nedostatkům, které jsou v rozporu s uzavřenou smlouvou je zákazník povinen ihned v den příjezdu reklamovat neadekvátní službu na místě u toho, kdo ji poskytuje, a zpravit o tom CA emailem nebo telefonicky. CA bude řešit takovou reklamaci okamžitě se svým chorvatským smluvním partnerem a zákazníkem.
2. Jestliže ani poté nebyl problém odstraněn, je host nejpozději do 28 dnů po návratu z dovolené povinen zaslat písemnou stížnost.
3. Jestliže host nereklamuje ubytovací jednotku přímo na místě, nemá právo na vrácení peněz.
4. Do doby, než CA vynese rozhodnutí, host se zříká zprostředkování kterékoliv další osoby, arbitráže Sdružení chorvatských cestovních kanceláří nebo soudní instituce, stejně jako poskytování informací sdělovacím prostředkům.
5. Nejvyšší náhrada na základě vyřízené námitky může dosáhnout částky reklamované části služeb a nemůže v sobě zahrnout již poskytnuté služby ani celkový obnos. Tímto je vyloučeno právo hosta na náhradu ideální škody. 4. CA nemůže být považována za zodpovědnou za eventuální nepříznivé klimatické podmínky, čistotu či teplotu moře v letoviscích ani za všechny ostatní podobné situace a události, které by mohly vyvolat nespokojenost hosta, a jež se přímo netýkají kvality přímo rezervované ubytovací jednotky.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Cestovní agentura je při zpracování údajů týkajících se objednatele, které jí byly poskytnuty v souvislosti s objednávkou pobytu, vázána ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění.
2. Ceny pobytů neobsahují žádné pojištění. Cestovní agentura doporučuje zákazníkovi uzavřít úrazové pojištění pro cesty a pobyt v zahraničí včetně nákladů souvisejících se zrušením cesty.
3. Firma Debant, s.r.o. provozuje v České republice činnost jako cestovní agentura podle zákona 159/99Sb. a nemá povinnost se pojistit proti úpadku. Klient má nárok na případnou reklamaci podle těchto Všeobecných podmínek.
4. Zaplacením zálohy nebo celkového obnosu za rezervaci ubytování host příjímá tyto Podmínky jako celek.