Autor |
Zpráva |
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den,
děkuji za osvětlení problému se stránkami. S pozdravem
LB
Dobrý den,
děkuji za osvětlení problému se stránkami. S pozdravem
LB
|
|
|
|
Napsal: pon 22 dub, 2013 11:40 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den,
jsme rádi, že se celá záležitost vyřešila a věříme, že prožijete příjemnou dovolenou.
Majitelé zapomněli na registraci domény, která vypršela a proto přestaly fungovat stránky a na ně navázaný e-mail, ale nyní je vše v pořádku.
Dobrý den,
jsme rádi, že se celá záležitost vyřešila a věříme, že prožijete příjemnou dovolenou.
Majitelé zapomněli na registraci domény, která vypršela a proto přestaly fungovat stránky a na ně navázaný e-mail, ale nyní je vše v pořádku.
|
|
|
|
Napsal: čtv 18 dub, 2013 09:24 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den,
tak nám paní Kathy potvrdila závaznou rezervaci a očekává nás v daném termínu. Fungují už i stránky, ale není ještě aktualizován kalendář obsazeností. Hurá. Považuji tímto záležitost za uzavřenou. Děkuji za spolupráci. S pozdravem LB
Dobrý den,
tak nám paní Kathy potvrdila závaznou rezervaci a očekává nás v daném termínu. Fungují už i stránky, ale není ještě aktualizován kalendář obsazeností. Hurá. Považuji tímto záležitost za uzavřenou. Děkuji za spolupráci. S pozdravem LB
|
|
|
|
Napsal: čtv 18 dub, 2013 08:12 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Ještě jednou , nebyl jsem přihlášen. Omlouvám se. Dobrý den, Moc děkuji za odpověď, která nás uklidnila. Poslali jsme tedy na účet pronajímatele domluvenou zálohu ve výši 545 Euro. Následně jsme emailem poprosili paní Kathy, aby nám poslala zprávu, jakmile jí přijdou peníze na účet, a potvrdila nám tímto závaznou rezervaci. Nic takového se nestalo, peníze však z našeho účtu odešly v pořádku. Dokonce jsme zjistili,že záhy přestaly fungovat internetové stránky tohoto objektu www.adriablue@adriablue.com a co víc, odeslané emaily na pronajímatele se nám vrací s tím ,že adresa neexistuje. Tato situace nás velice znepokojila a já se tímto na Vás obracím s prosbou o radu a pomoc, jak dále situaci řešit. Záloha byla odeslána na účet ve středu 10.4. večer. Předem moc děkuji za odpověď a doufám, že se záležitost vyjasní a úspěšně vyřeší ke spokojenosti všech. S pozdravem Buček Ladislav
Ještě jednou , nebyl jsem přihlášen. Omlouvám se. Dobrý den, Moc děkuji za odpověď, která nás uklidnila. Poslali jsme tedy na účet pronajímatele domluvenou zálohu ve výši 545 Euro. Následně jsme emailem poprosili paní Kathy, aby nám poslala zprávu, jakmile jí přijdou peníze na účet, a potvrdila nám tímto závaznou rezervaci. Nic takového se nestalo, peníze však z našeho účtu odešly v pořádku. Dokonce jsme zjistili,že záhy přestaly fungovat internetové stránky tohoto objektu http://www.adriablue@adriablue.com a co víc, odeslané emaily na pronajímatele se nám vrací s tím ,že adresa neexistuje. Tato situace nás velice znepokojila a já se tímto na Vás obracím s prosbou o radu a pomoc, jak dále situaci řešit. Záloha byla odeslána na účet ve středu 10.4. večer. Předem moc děkuji za odpověď a doufám, že se záležitost vyjasní a úspěšně vyřeší ke spokojenosti všech. S pozdravem
Buček Ladislav
|
|
|
|
Napsal: stř 17 dub, 2013 20:54 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den, Moc děkuji za odpověď, která nás uklidnila. Poslali jsme tedy na účet pronajímatele domluvenou zálohu ve výši 545 Euro. Následně jsme emailem poprosili paní Kathy, aby nám poslala zprávu, jakmile jí přijdou peníze na účet, a potvrdila nám tímto závaznou rezervaci. Nic takového se nestalo, peníze však z našeho účtu odešly v pořádku. Dokonce jsme zjistili,že záhy přestaly fungovat internetové stránky tohoto objektu http://www.adriablue@adriablue.com a co víc, odeslané emaily na pronajímatele se nám vrací s tím ,že adresa neexistuje. Tato situace nás velice znepokojila a já se tímto na Vás obracím s prosbou o radu a pomoc, jak dále situaci řešit. Záloha byla odeslána na účet ve středu 10.4. večer. Předem moc děkuji za odpověď a doufám, že se záležitost vyjasní a úspěšně vyřeší ke spokojenosti všech. S pozdravem Buček Ladislav
Dobrý den, Moc děkuji za odpověď, která nás uklidnila. Poslali jsme tedy na účet pronajímatele domluvenou zálohu ve výši 545 Euro. Následně jsme emailem poprosili paní Kathy, aby nám poslala zprávu, jakmile jí přijdou peníze na účet, a potvrdila nám tímto závaznou rezervaci. Nic takového se nestalo, peníze však z našeho účtu odešly v pořádku. Dokonce jsme zjistili,že záhy přestaly fungovat internetové stránky tohoto objektu http://www.adriablue@adriablue.com a co víc, odeslané emaily na pronajímatele se nám vrací s tím ,že adresa neexistuje. Tato situace nás velice znepokojila a já se tímto na Vás obracím s prosbou o radu a pomoc, jak dále situaci řešit. Záloha byla odeslána na účet ve středu 10.4. večer. Předem moc děkuji za odpověď a doufám, že se záležitost vyjasní a úspěšně vyřeší ke spokojenosti všech. S pozdravem
Buček Ladislav
|
|
|
|
Napsal: stř 17 dub, 2013 20:49 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den,
děkujeme za kontakt.
Podívali jsme se na kalendář obsazenosti u majitelky a věc se má tak, že jen nebyl dlouho aktualizován - poslední aktualizace kalendáře je z června 2012.
Co se týká IBAN, tak jsme jej zkontrolovali a chybí tam poslední číslo, patrně při kopírování čísla do mailu nebylo zkopírováno celé a při kontrolním výpočtu jsme zjistili, že poslední číslo by mělo být 6, tedy že celý iban by měl pravděpodobně být HR8223300033151504656 ale doporučujeme se informovat u majitele kterého jsme kontaktovali a měl by Vám to ještě potvrdit i mailem, ale nemělo by to představovat žádný problém ani u platby zaslané na nový účet. Jak jsme psali, jedná se již o třetí sezónu, co je objekt v našem katalogu a bez problémů.
Dobrý den,
děkujeme za kontakt.
Podívali jsme se na kalendář obsazenosti u majitelky a věc se má tak, že jen nebyl dlouho aktualizován - poslední aktualizace kalendáře je z června 2012.
Co se týká IBAN, tak jsme jej zkontrolovali a chybí tam poslední číslo, patrně při kopírování čísla do mailu nebylo zkopírováno celé a při kontrolním výpočtu jsme zjistili, že poslední číslo by mělo být 6, tedy že celý iban by měl pravděpodobně být HR8223300033151504656 ale doporučujeme se informovat u majitele kterého jsme kontaktovali a měl by Vám to ještě potvrdit i mailem, ale nemělo by to představovat žádný problém ani u platby zaslané na nový účet. Jak jsme psali, jedná se již o třetí sezónu, co je objekt v našem katalogu a bez problémů.
|
|
|
|
Napsal: úte 09 dub, 2013 13:14 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den, děkuji za odpověď a zároveň prosím o pomoc nebo radu jak dále postupovat v konverzaci s pronajímatelem Kathy Djula,Stanići 1 16 Stanići Omiš 21310 CROATIA- apartmány Adriablue, www.adriablue@adriablue.com Věc se má následovně: Jsme tři rodiny s dětmi, apartmány se nám líbí a chtěli bychom se ve Staniči ubytovat. Podali jsme dotaz a paní Kathy nám napsala, že v požadovaném termínu 4.8-15.8 má volné apartmány a až pošleme zálohu, tak nám ap. zabukuje. Je mi trochu divné, že rezervační kalendář na tuto sezónu má zatím úplně prázdný. Požaduje zálohu 30% z ceny, což za tři apartmány na uvedený termín dělá 545 Euro. Tak jsme si od ní vyžádali údaje potřebné k převodu peněz, ale v bance nám řekli, že IBAN její banky je chybný.Splitska Banka Ruđeraboškovića 16 Split Kathy Đula IBAN - HR822330003315150465 SWIFT - SOGEHR22 Tak jsme to paní Kathy napsali a ona nám bez omluvy poslala údaje k úplně jiné bance. Privredna Banka Zagreb Poslovnica 194 Omiš, Fošal 1, OMIŠ Kathy Đula IBAN; HR84 2340 0093 1105 4524 7 SWIFT; PBZGHR2X Vše se mi zdá jakési najasné, když pronajímatel, který tyto informace běžně posílá několikrát v sezonu objednavatelům, takto jedná.Nemám zatím žádné zkušenosti s objednáváním apartmánu na Vašem portálu, ale přečetl jsem si pár vláken a vždy to není úplně bezproblémové. Samozřejmě bych také nechtěl nijak těmito pochybnostmi poškodit pronajímatele. Prosím o radu, jak mám dále postupovat, abych případně nepřišel o zálohu a potažmo o pěknou dovolenou v Chorvatsku. Moc děkuji a s pozdravem Buček Ladislav
Dobrý den,
děkuji za odpověď a zároveň prosím o pomoc nebo radu jak dále postupovat v konverzaci s pronajímatelem Kathy Djula,Stanići 1 16 Stanići Omiš 21310 CROATIA- apartmány Adriablue, http://www.adriablue@adriablue.com Věc se má následovně: Jsme tři rodiny s dětmi, apartmány se nám líbí a chtěli bychom se ve Staniči ubytovat. Podali jsme dotaz a paní Kathy nám napsala, že v požadovaném termínu 4.8-15.8 má volné apartmány a až pošleme zálohu, tak nám ap. zabukuje. Je mi trochu divné, že rezervační kalendář na tuto sezónu má zatím úplně prázdný. Požaduje zálohu 30% z ceny, což za tři apartmány na uvedený termín dělá 545 Euro. Tak jsme si od ní vyžádali údaje potřebné k převodu peněz, ale v bance nám řekli, že IBAN její banky je chybný.Splitska Banka Ruđeraboškovića 16 Split Kathy Đula IBAN - HR822330003315150465 SWIFT - SOGEHR22 Tak jsme to paní Kathy napsali a ona nám bez omluvy poslala údaje k úplně jiné bance. Privredna Banka Zagreb Poslovnica 194 Omiš, Fošal 1, OMIŠ Kathy Đula IBAN; HR84 2340 0093 1105 4524 7 SWIFT; PBZGHR2X
Vše se mi zdá jakési najasné, když pronajímatel, který tyto informace běžně posílá několikrát v sezonu objednavatelům, takto jedná.Nemám zatím žádné zkušenosti s objednáváním apartmánu na Vašem portálu, ale přečetl jsem si pár vláken a vždy to není úplně bezproblémové. Samozřejmě bych také nechtěl nijak těmito pochybnostmi poškodit pronajímatele. Prosím o radu, jak mám dále postupovat, abych případně nepřišel o zálohu a potažmo o pěknou dovolenou v Chorvatsku. Moc děkuji a s pozdravem
Buček Ladislav
|
|
|
|
Napsal: úte 09 dub, 2013 09:44 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Re: Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Apartmány jsou v katalogu 2 roky bez problémů - co se týká lokality, tak v případě, že v systému není na mapě označeno přesné místo objektu tak se ukazuje geografický střed města - v tomto případě Stanći. Informovali jsme majitele aby zanesl přesnou lokaci do mapy a mělo by se tak v brzké době stát.
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Apartmány jsou v katalogu 2 roky bez problémů - co se týká lokality, tak v případě, že v systému není na mapě označeno přesné místo objektu tak se ukazuje geografický střed města - v tomto případě Stanći. Informovali jsme majitele aby zanesl přesnou lokaci do mapy a mělo by se tak v brzké době stát.
|
|
|
|
Napsal: sob 06 dub, 2013 12:42 |
|
|
|
|
|
Předmět příspěvku: |
Apartmány Adriablue Stanici |
|
|
Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s ubytováním v apartmánech Adriablue ve vesnici Stanici u Omiše. Lokace objektu nesouhlasí s přiloženými fotkami na webových stránkách apartmánu.
Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s ubytováním v apartmánech Adriablue ve vesnici Stanici u Omiše. Lokace objektu nesouhlasí s přiloženými fotkami na webových stránkách apartmánu.
|
|
|
|
Napsal: čtv 04 dub, 2013 13:35 |
|
|
|
|