Dobrý den,
děkuji za odpověď a zároveň prosím o pomoc nebo radu jak dále postupovat v konverzaci s pronajímatelem Kathy Djula,Stanići 1 16 Stanići Omiš 21310 CROATIA- apartmány Adriablue,
www.adriablue@adriablue.com Věc se má následovně: Jsme tři rodiny s dětmi, apartmány se nám líbí a chtěli bychom se ve Staniči ubytovat. Podali jsme dotaz a paní Kathy nám napsala, že v požadovaném termínu 4.8-15.8 má volné apartmány a až pošleme zálohu, tak nám ap. zabukuje. Je mi trochu divné, že rezervační kalendář na tuto sezónu má zatím úplně prázdný. Požaduje zálohu 30% z ceny, což za tři apartmány na uvedený termín dělá 545 Euro. Tak jsme si od ní vyžádali údaje potřebné k převodu peněz, ale v bance nám řekli, že IBAN její banky je chybný.Splitska Banka
Ruđeraboškovića 16 Split
Kathy Đula
IBAN - HR822330003315150465
SWIFT - SOGEHR22
Tak jsme to paní Kathy napsali a ona nám bez omluvy poslala údaje k úplně jiné bance.
Privredna Banka Zagreb
Poslovnica 194 Omiš, Fošal 1, OMIŠ
Kathy Đula
IBAN; HR84 2340 0093 1105 4524 7
SWIFT; PBZGHR2X
Vše se mi zdá jakési najasné, když pronajímatel, který tyto informace běžně posílá několikrát v sezonu objednavatelům, takto jedná.Nemám zatím žádné zkušenosti s objednáváním apartmánu na Vašem portálu, ale přečetl jsem si pár vláken a vždy to není úplně bezproblémové. Samozřejmě bych také nechtěl nijak těmito pochybnostmi poškodit pronajímatele. Prosím o radu, jak mám dále postupovat, abych případně nepřišel o zálohu a potažmo o pěknou dovolenou v Chorvatsku. Moc děkuji a s pozdravem
Buček Ladislav